CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24.7.09

我要的生活




最近很多人都病了..
包括我这抵抗力不好的可怜小梦..
o()o


更无辜的事,
小梦我原本可是好好的,
都是那吴先生啦.. (=____=")
没事生什么病,
还传染给我..

生病就去吃药啦!


(-_-)╯╧╧ *翻桌*



✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲


所以小梦我今天不用去学校,
(其实昨天也是啦)
而一个人难得地关在家里。

美子的宗霖今天羽毛球双打比赛,
美子为他加油去了~

生病的小梦被妈妈禁足了。



吴先生今天也不听话,
跟一大班朋友跑到cc打dota去了..

他们dota,我也没有跟去的理由。



突然发现我一直以来都习惯着有他们的陪伴,
好久没有一个人了。

现在想想,

我真是幸福的一个笨蛋丫。


✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲


或许现在的生活就是我想要的。
没有烦躁的争吵,
没有令人心烦的感情恩怨,

真是够了。

我还是喜欢现在的生活。


对自己说: “要快乐噢~!”

^_______^

✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲✿ﻬ ஐ ✲


Jason Mraz - I'm Yours (Album Version)



Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
and now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
Nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon its again my turn to win some or learn some

But I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melodys
It's your God-forsaken right to be loved love loved love love

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
My breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what i'ma saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue

But I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm yours
well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find the sky is yours
So please don't, please don't, please don't
There's no need to complicate
Coz our time is short
This is our fate, I'm yours


这首歌给我很平静的感觉,

我要的生活,

大概就是这种旋律吧~^^

20 comments:

Yunhan said...

好可怜...
又生病了哦...

Elisha Khaw said...

【Cassie✖小涵】
恩咯,
又要面对一大堆的药..

话说我忘记了今早吃药!o_O|||

香蕉男孩 said...

人总是在失去后才会珍惜

好多人都病了。。。

初次留言 你好

Elisha Khaw said...

[香蕉男孩]
对丫.. =)

你好,记得常来~

Shu Hui said...

小梦病了哦?
要好好照顾自己,准时吃药啊~

Unknown said...

=)
满足就好

祝你身体快快好起来

♡✖美至✖♡ said...

来看你了~~要继续幸福哦~~

〤Ecl!5oNz™〤 said...

可能烟雾的关系搞到我也好像要生病了...
多喝开水多休息哦... :D

Miko 悠曦*.。•° 愛と紅い蝶 ೀ said...

今天我看到你的吴先生 - -
他打dota打到走火入魔了啦!
我叫他他一点反应都没!!
气!!

我的吴少爷又拿冠军咧~
母啊哈哈哈~~
双冠!!
开心!!
^^

祝你早日康复哦~~
(我也是 -.-)

小米 YUMI said...

我也有点感冒~ = =
希望你早日康复吧~ =)

wenyileong said...

哈哈!!我也伤风+头痛(亏我还笑得出

♥ Miss .Sayaka said...

小梦生病了?
最近真的很多人生病呢~
你要好好照顾自己哦~
喝多点水^^

天使 said...

walau...
你的post都很长很长很长。。。
哈哈。。。
读到我眼睛痛。。。
不过还是读了蛮多篇的。。。
(我觉得我很厉害。。。哈哈。。。)

生病了要好好休息。。。
我也是要生病了。。。
不喜欢生病。。。
T__T

恩~~~很高兴认识你。。。
下次会再来看你的。。。
^^

Elisha Khaw said...

[乌龟·就是我]
谢谢~
我常常忘记吃药~
lolz...=p

[杨宝贝]
已经好的7788了~^^
谢谢~

[♡✖美至✖♡]
我会的~^^

[〤Ecl!5oNz™〤]
你自己照顾自己丫~

[✿*~美子✖みこ✖]
他一打dota就酱的啦..= =
我都惯了..

吴少双冠丫?!
厉害wor~~~
因为他有了你嘛~
战斗力+斗志提升100%了?XD
咔咔~

你也不舒服了丫?=.="

[小米 ♥]
特别要小心感冒..
等下变H1N1~
jk jk~XD

[wenyileong]
大家似乎同病相连了?o.O

[i м ♥宝贝♥_ Sayaka]
我会的~
现在去喝水~
看我多乖?XD

[天使]
会长咩?o.O
都还好啦~
你的comment也很长~XD

小心不要变H1N1丫~
照顾自己~

要常来噢~^^

Qoo said...

有时候单身就是这么好
只是偶尔会寂寞~

小梦生病了~
要好好照顾自己哦
话说我的病,还没好...

Elisha Khaw said...

[Qoo]
嗯咯~
可是我现在没单身丫..=.="
lolz~

你也病啦?
要照顾自己丫..>.<"

Jia said...

和都点水就不会病了~

junyan@hotmail.com said...

hi i am jun yan thts ppl call de "fei doi " nice to meet o i am zong lin de partner at de competition i wish u 永远幸福和早日康复

妞一位 said...

我来了~今天粗鲁妹很不开心~

Elisha Khaw said...

[乐淇]
嗯嗯..^^

[junyan@hotmail.com]
i noe who r u la~
thx oh..^^

[粗鲁妹]
怎么啦?>.<