CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3.5.09

纯粹分享

这首歌不错~
也是介绍your cal给我听的那个朋友介绍给我听的~^^



Awake - Secondhand Serenade


With every appearance by you, blinding my eyes,
I can hardly remember the last time I felt like I do.
You\'re an angel disguised.
And you\'re lying real still,
but your heart beat is fast just like mine.
And the movie\'s long over,
that\'s three that have passed, one more\'s fine.
Will you stay awake for me?
I don\'t wanna miss anything
I don\'t wanna miss anything
I will share the air I breathe,
I\'ll give you my heart on a string,
I just don\'t wanna miss anything.
I\'m trying real hard not to shake. I\'m biting my tongue,
but I\'m feeling alive and with every breathe that I take,
I feel like I\'ve won. You\'re my key to survival.
And if it\'s a hero you want,
I can save you. Just stay here.
Your whispers are priceless.
Your breathe, it is dear. So please stay near.
Will you stay awake for me?
I don\'t wanna miss anything
I don\'t wanna miss anything
I will share the air I breathe,
I\'ll give you my heart on a string,
I just don\'t wanna miss anything.
Say my name. I just want to hear you.
Say my name. So I know it\'s true.
You\'re changing me. You\'re changing me.
You showed me how to live.
So just say. So just say,
That you\'ll stay awake for me.
I don\'t wanna miss anything.
Your whispers are priceless.
I don\'t wanna miss anything.
I will share the air I breathe,
I\'ll give you my heart on a string,
I just don\'t wanna miss anything

我找不到这首歌的中文翻译,
google translate的话翻译到很怪.. = =

谁可以帮帮我?(>___<)

9 comments:

7号街隐士 said...

我比较喜欢他的Fall For you ^^

Qoo said...

对,fall for you比较好听哦~

Elisha Khaw said...

[萨迦.令狐冲]
[Qoo]
因为fall for you我之前就已经听到不听了~
现在换换口味~^^

Nate River said...

你每个形象,耀眼得让我盲目
我记不起最后一次拥有如此感觉
你是假扮的天使
躺着的你没有一丝摇动
可是心跳却跳得很快,就和我一样

电影完毕了许久
过去的已经过去了,还有一个恰恰好
你可以为我而醒过来吗?
我什么都不想错过
我什么都不想错过
我会与你分享我呼吸着的空气
我把我的心在一线上交给了你
我只是什么都不想错过

我努力不动摇,咬着舌
不过透过每个呼吸我感觉我还活着
我感觉我赢了,而你是我成功的钥匙
如果你要的是你生命里的英雄
我可以给你救赎,只要你留下来别走

你的喃喃之语是无价之宝
你的呼吸是一种珍贵,所以请你留下来别走
你可以为我而醒过来吗?
我什么都不想错过
我什么都不想错过
我会与你分享我呼吸着的空气
我把我的心在一线之上交给你
我只是什么都不想错过
唤呼我的名字,我只想听见你的声音
呼唤我的名字,让我知道这一切是真的

你把我改变着,你把我改变了
你教过我怎么活下去
说出来吧,说出来吧
你可以为我而醒过来吗?

我什么都不想错过
你的喃喃之语是无价之宝
我什么都不想错过
我会于你分享我呼吸着的空气
我把我的心在一线之上交给你
我只是什么都不想错过

Nate River said...

写到手酸,腰折,背痛

噢,你看我对你多好

XD

Elisha Khaw said...

[Nate River]
哇~!
你自己寫出來給我的丫?(>___<")
感激不盡~!

muakzz~~~~~~~^^

Unknown said...

=)nate river, 下次我也要麻烦你。哈哈哈

biandou said...

hahaha== 我拿去google翻譯網翻譯,
結果好好笑噢=.=哈哈

原來這個人就是唱fall for you的啊?
我也很喜歡這首歌噎XD
跟你一樣聽到不聼了~~呵呵

Elisha Khaw said...

[杨宝贝]
lolz~
可怜的Nate River~XD

[妑嫟ㄛβⅰаЙD¤μ]
对~!
用google翻译到超卡水的~!(>___<")

唱fall for u的正是他没错~ =)
是听很久了对吧?(^___^")